Ieri seară am avut plăcerea de a participa la Re:Seminar, am fost foarte mândră de mine, pentru că nu doream să ajung acolo prin intervenţia celor din panel ci prin propriile mele puteri şi cred că am reuşit.
A fost un eveniment reuşit din punctul meu de vedere, pentru că m-am dus acolo ca să învăţ şi am rămas cu câteva idei foarte bune.

Cristina „Joe” Popov – Întrebările brandului în tinereţe

    – prezentarea Cristinei „Joe” Popov a avut un aer de curs predat de o profesoară.
    – „Ce este un brand?” percepţia pe care o au consumatorii despre o marcă
    – poţi deveni un brand vrând-nevrând, în situaţia în care devii un brand în mod necontrolat, audienţa crede ce vrea. Dacă devii un brand în mod controlat, poţi comunica valorile brandului.
    – publicul ţintă trebuie identificat, trebuie înţelese valorile acestuia şi trebuie răspuns la întrebarea „de ce ar deveni fidel brandului?”. După ce sunt identificate aceste răspunsuri, publicul ţintă poate fi ţinut aproape şi stimulat.
    – Joe Popov a vorbit şi de analiza SWOT, idee foarte interesantă pentru un blog, mă întreb câţi dintre bloggerii români au făcut o analiză SWOT a propriului blog?

Ce am învăţat? / Ce voi aplica?
– voi încerca să fac o analiză SWOT a blogului de nişă pe care încerc să îl ridic.

Cristina „Pyuric” Chipurici – Personal Branding

    – recomandă crearea şi folosirea conturilor pe siteurile de socializare (Facebook, LinkedIn, Twitter)
    – recomandă completarea paginii de about cu toate detaliile personale.
    – folosirea cărţilor de vizită
    – identitatea vizuală aceeaşi fotografie peste tot
    – implicarea in organizarea unor evenimente şi iniţiativă
    – utilizarea Google Alerts pentru a monitoriza ce apare despre tine şi brandul tău

Ce am învăţat? / Ce voi aplica?
– îmi voi face o carte de vizită personală pentru că ieri mi s-a părut aiurea să ofer cartea de vizită de la job, având în vedere că nu avea nicio legătură cu evenimentul în cauză.
– voi încerca să găsesc o poză care să mă mulţumească astfel încât să o folosesc pe toate siturile de socializare, să îmi unific imaginea prezentă în online
– am câteva idei de evenimente pe care sper să le pot pune în aplicare până în toamnă
– deja mi-am creat câteva alerte pentru Idaho, idah0 şi Corina Georgescu (doar că idaho se numeşte şi un stat din SUA şi am un feeling ca nu va fi prea uşor)

Alexandru „Buddha” Negrea – Prezenta si comportamentul bloggerilor la evenimentele din offline

    – dacă vrei să ajungi la un eveniment poţi trimite un mail organizatorilor pentru a primi invitaţie
    prezenţa la evenimente este condiţionată de comportamentul online (scris frumos)
    – dacă ajungi la un eveniment nu stai pe parcursul evenimentului „la ţigară”, încerci să iei notiţe si după eveniment încerci să scrii un articol cât mai consistent cu lux de amănunte şi cu puţine fotografii
    – 90% dintre participanţii la un eveniment ar trebui să ştie că ai fost prezent (cred că în acest moment sunt pe la 10 – 15%)

Ce am învăţat? / Ce voi aplica?
– voi încerca să îmi înfrâng timiditatea şi voi încerca să mă prezint la evenimente
– deja aplic una dintre lecţii şi scriu articolul de faţă

Costin „ecostin” Cocioaba – Blogosfera nu exista!

    – Costin Cocioabă a militat pentru blogurile de nişă, menţionând că acestea produc conţinut citabil, aduc părerea specialistului şi deţin branduri „îngrijite”
    – trebuie să identificăm publicul ţintă şi trebuie să ne raportăm la acesta
    – articolele pe blogurile nişate trebuiesc să fie bine documentate şi bogate în multimedia.
    – prezentarea lui Costin Cocioabă a fost un pic prea rapidă datorită lipsei de timp, însă slideul mi se pare elocvent.

Ce am învăţat? / Ce voi aplica?
– după acest eveniment sunt convinsă că am ales bine când m-am decis să scriu pe un blog de nişă
– mă voi documenta şi mai bine când voi scrie articole, referitor la acest subiect am primit câteva tips & tricks şi de la Adi (Buddha), dar nu cred că am voie să le fac publice.

Concluziile

– „A primi link este extrem de conjunctural” – Adi Ciubotaru
– trebuie să ne raportăm la întreaga industrie
– s-a creat un foarte mare buzz pe twitter trebuie doar să vezi #reseminar
– s-au scris foarte multe articole în care s-au dat linkuri càtre alte articole, a fost urmat sfatul lui Alexandru Negrea

Eu mă bucur că m-am putut reîntâlni cu câteva persoane care mi-au devenit dragi: Tara Duveanu, Pyuric, Adi Ciubotaru şi Iyli. După eveniment ne-am dus şi am băut o limonadă la Coyote şi am dezbătut evenimentul, am bârfit şi am râs. O seară reuşită pentru mine şi m-a lăsat şi durerea de cap!

Şi la final, pentru a urma sfatul lui Alex Negrea, voi face şi eu o listă cu cei care au scris, dar vă recomand pentru a citi toate articolele apărute în urma Re:Seminarului să cititi articolul de follow-up de pe refresh.ro
Tara Duveanu, Adi Ciubotaru, Sabina Cornovac, Pyuric, Ştefan Manea, Sorin Tudor, Sorin Rusi, Raluca Popa şi mulţi alţii.

Re:Seminar Editia 1
Etichetat pe:                

16 gânduri despre „Re:Seminar Editia 1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *