Am aşteptat până acum să scriu acest articol doar pentru a se decanta mai bine informaţia primită ieri. Aceasta doar pentru că în cadrul Mobile Marketing Conference au fost prezentate foarte multe informaţii şi de multe ori în prezentări destul de lungi şi plicticoase. Presupun că motivul a fost dorinţa vorbitorilor de a prezenta cât mai multă informaţie într-un timp scurt de prezentare.
Tot ieri am realizat că este destul de dificil să urmăreşti o conferinţă, să-ţi notezi ideile principale şi să twittereşti lucrurile pe care le consideri demne de comunicat, toate în acelaşi timp.

Prima sesiune

Dragoş Stanca

Dimensiunea mobile web in Romania si oportunitatile pe care le au advertiserii in acest mediu

      – pentru consumul de mobileweb s-a preconizat o creştere de 168% între anii 2008 şi 2012, in România creşterea a fost de aproximativ 167%în doarcăteva luni.
      – ce se aşteaptă de la mobile web? publisherii vor glorie (trafic) şi bani; regiile vor reach, diversitate şi relevanţă, adică bani; agenţiile vor reach, proiecte atractive, costuri mici deci bani; clienţii vor targetare, rezultate şi preţuri mici, deci bani

Maia Novolan

Mecanisme, tactici, si bune practici pentru optimizarea campaniilor si atingerea unor rezultate maxime

      – mobile marketingul oferă un avantaj prin personalizare, prin apropierea faţă de consumator
      – se pot „reactiva” utilizatorii care deja au fost incluşi în campaniile brandului

Dan Vârtopeanu

Cum pot brandurile sa interactioneze cu consumatorii in mediul mobil si bune practici pentru integrarea cu celelalte canale de comunicare

      – telefonul mobil ajută consumatorul să intre mult mai uşor în legătură cu brandul
      – nemulţumirile pot fi mult mai uşor exprimate

Andrei Tudose

Expansiuna mobile marketing-ului prin canale alternative de comunicare



via @manafu

A doua sesiune

La început a vorbit Dl Michalis Kontos despre „Distributia si promovarea produselor de tip prepaid in sisteme alternative de retail” însă recunosc că nu m-am putut concentra aşa încăt aştept slideul cu prezentarea dlui.

Dan Boabes

Mobile marketing – is it magic?

      – Dan Boabeş s-a jucat, a testat rezistenţa unui telefon la submersia în apă

Cât rezistă un telefon sub apă?



Carmen Holotescu

Cum să îţi fidelizezi clienţii prin soluţii mobile

      – a fost prezentată platforma Clientfidel.net care este: „un serviciu de trimitere SMS (mesaje text-in viitor si MMS) găzduit pe situl care permite persoanelor fizice, întreprinderi, instituţii şi profesionişti sa transfere pe telefonul mobil un număr nelimitat de mesaje text la un număr nelimitat de abonaţi – toate în acelaşi timp, cu un singur click al mouse-ului”
      – unul dintre clienţii platformei este un băiat de 16 ani care are un grup cu care menţine legătura.
      – cred că această platformă ar fi foarte utilă în turism, putând fi utilizată atât de agenţiile de turism cât şi de către hoteluri / pensiuni

Bogdan Apostol

Cum poti folosi mobisite-urile si codurile 2D intr-o campanie?

      – s-a ajuns la o masă critică de utilizatori de internet mobil, aproximativ 5000000 (această sumă încorporează datele oferite de operatori şi sunt incluse atât terminalele de telefonie cât şi stickurile de mobile internet, o cifră care nu poate satisface un om care vrea să înţeleagă piaţa cât mai bine)
      – browser miniopera a raportat România ca fiind numărul 1 în Europa la afisări
      – ce înseamnă QR Code? Quick Response Code, sunt nişte imagini decodate de către camera telefonului mobil care te trimit spre diferite mobisituri, pagini statice, etc
      – QRCodes au foarte bună aplicabilitate în turism, putând fi folosite în prezentarea obiectivelor turistice

Va urma un articol cu sesiunea de workshops.

Mobile Marketing Conference 13 mai 2010 (I)
Etichetat pe:

5 gânduri despre „Mobile Marketing Conference 13 mai 2010 (I)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *