foloseşte-l, te rog frumos!
Dacă Hoinaru nu dă copy paste la comunicate pe blogul personal (şi bine face!) eu mi-am băgat piciorul în ele de principii şi arunc aici comunicatul primit de la Unilever.
Trimit respectele mele celor de la Rexona, echipei întregi, sper să înţeleagă şi românii ceva din această campanie, deşi e un pic prea subtilă. Ştiu, batem şaua ca să priceapa iapa, dar în România nu merge cu aluzii d-astea. Corect era să scrie ceva de genul: spălaţi-vă dimineaţa înainte de a pleca de acasă, folosiţi săpun şi deodorant. Până una alta, mai jos aveţi comunicatul de presă.

Cu prilejul relansarii gamei de antiperspirante, deodorantul numarul 1 in lume* lanseaza campania nationala “Rexona iti rasplateste fidelitatea”, destinata calatorilor care circula mijloacele de transport in comun din principalele orase ale tarii. Realizata in parteneriat cu companiile de transport public din orase precum Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea, campania „Rexona iti rasplateste fildelitatea” are ca scop recompensarea calatorilor care adopta un comportament civic corect si isi achizitioneaza bilet, abonament sau reincarca abonamentul prin intermediul cardului Activ in perioada 4 iulie – 4 august 2011.

La fiecare tranzactie efectuata in intervalul orar 16.00-17.00, calatorii vor primi un antiperspirant roll on Rexona Aloe Vera sau Rexona Crystal direct de la personalul ghiseelor intrate in campanie. In plus, pe parcursul intregii zile, calatorii vor primi materiale informative Rexona si vor avea ocazia sa se convinga de eficienta deodorantului antiperspirant folosit prin intermediului testerului antiperspirant oferit la fiecare tranzactie realizata la ghiseele intrate in campanie.

Campania “Rexona iti rasplateste fidelitatea” se deruleaza in Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Arad, Oradea si Timisoara in parteneriat cu companiile de transport in comun aferente fiecarui oras in parte: RATB, RATP (Iasi), RATUC (Cluj), Tursib (Sibiu), CTP (Arad), OTL (Oradea) si RATT (Timisoara).

Statii RATB participante la campanie: Universitate (Dunarea), Romana (Vanatorul), Unirii 1, Unirii 2, TVR, Big Berceni, Gara de Nord (Coloane), Obor, ASE, Perla.

Echipa care a contribuit la realizarea si implementarea campaniei de comunicare „Rexona iti rasplateste fidelitatea” este formata din: Vlad Vladescu (Assistant Brand Manager Deo) si Anca Dumitrescu (Junior Brand Manager Deo) din partea Unilever; Claudia Agafitei (Account Director), Cristina Cuvineanu (Account Executive), Iulia Tanase (Managing Partner), Anamaria Gheorghe (Event Manager), Andreea Bunga (Account Assistant) si Elena Ionita (Production Manager) din partea IMAGE PR.

Tu-ţi iei bilet, Rexona-ţi dă un deodorant…
Etichetat pe:    

Un gând despre „Tu-ţi iei bilet, Rexona-ţi dă un deodorant…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *