Astăzi s-a iscat mare tamtam în online şi pe bună dreptate! InfotravelRomania a furat ideea campaniei Zăineascăi şi a mutat-o în turism. Şi sinceră să fiu, dacă făcea mişcarea asta cu mai mult tact chiar susţineam ideea – ce spun ei acolo, într-o limbă română schingiuită este plin de adevar, cam acestea sunt practicile în turismul românesc.

Am totuşi o serie de puncte de atins în acest articol:

  1. InfotravelRomânia (ITR) nu este o agenţie de turism! Mulţi dintre bloggerii care au scris despre incidentul ITR, nu au avut 3 minute libere (bănuiesc că era de la furia provocată la vederea furtişagului) să vadă cu ce se mănâncă ITR. Acest sait (la cum arată, varianta românizată a cuvântului „site” mi se pare mai potrivită) este un portal de turism, cum se zice prin zonă. Cam tot ce vedeţi dumneavoastră acolo, sunt ofertele altor agenţii, care plătesc pentru a apărea şi plătesc binişor, între 100 şi 2000 lei / lună.
  2. ITR este pe locul 11 în trafic.ro la secţiunea turism şi pot să pun pariu pe 3 bucle din coada Canişului că se mândresc cu asta. Acesta fiind probabil unul dintre argumentele pe care le aduc când vine vorba de preţurile acelea la publicitate.
  3. ITR puteau ieşi minunat din povestea aceasta dacă îşi începeau articolul pe blog în felul următor: „Am admirat campania pornită de Oana Olaru-Zăinescu şi ne-am decis să o aducem în zona turismului blablabla.” Ba cred că până şi Zăineasca i-ar fi promovat
  4. Putem face noi google bombing mult şi bine pe „infotravelromania fură”, pentru că ei nu sunt o agenţie. Ce ar trebui să facem însă este să semnalăm agenţiilor care plătesc reclamă pe siteul cu pricină cam ce măgărele prestează dumnealor.
  5. Lăsând la o parte atitudinea domnului Petre Dordea, bloggerii români încă sar repede cu injuriile. O fi un defect al poporului român? Dacă nu ne place de cineva e prost?

În rest totul de bine, eu am trimis mail celor de la EuropaTravel.ro şi Vilextur, voi?

InfotravelRomania fură – 5 puncte de atins

12 gânduri despre „InfotravelRomania fură – 5 puncte de atins

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *