Pentru că Sărbatorile mai au un pic şi ne bat la uşă, pentru că am lucrat suficienţi ani în industria turismului şi pentru că vreau, astăzi vom discuta despre review-urile de hoteluri şi despre cum nu prea mai dau doi bani pe ele, dar nu orice fel de review, ci alea scrise de români.

Motivul meu este unul simplu: românii vor condiții de 5 stele minim, dar la prețuri de 2 stele, dacă nu cumva chiar gratis, cu covor roșu, doar pentru că au binevoit din mărinimia lor să-ți calce pragul, ție, hotel de căcat ce ești tu.

Nu voi spune că nu sunt probleme din punctul de vedere al căzării, dar trebuie să fim realiști și să știm că prețul este un bun indicator al nivelului de confort pe care îl vei găsi într-un hotel, iar dacă tu cauți ieftin, nu te aștepta la așternuturi de satin și nici la masaje oferite de prințese nubiene.

shutterstock_138373238

Bineînțeles, nici review-urile ce ridică un hotel în slăvi nu sunt de luat în calcul, dacă aș vrea, aș găsi bube și la cel mai select hotel din lume, darămite la unul românesc.

Dintre review-urile existente pe acest internet mare şi bun, cele mai puţin de băgat în seamă sunt cele de pe blogurile de turism româneşti.

Veţi întreba: Cum poţi spune aşa ceva? Tu, care ai avut blog de turism?

Este simplu, prea puţini sunt bloggerii care au experienţa şi obiectivitatea necesare pentru a putea spune dacă serviciile oferite de un hotel sunt bune sau nu.
Mai mult, în momentul în care tu, hotelier, inviţi nişte oameni să îţi testeze serviciile, pleci de la premisa că aceşti nu îţi vor face un review prost, că doar au mâncat, băut şi dormit pe banii tăi. E un acord tacit. Başca, tot staff-ul va fi dublu-mieros.

Ştiu, ştiu! La sosirea în hotel li se spune că părerea lor contează şi acceptă orice critică, dar am fost în şoşonii unui hotelier, ştiu ce înjurături printre dinţi am aruncat.

Prin urmare, dacă vreţi să vă vindeţi un rinichi şi jumătate de ficat pentru un sejur pe Valea Prahovei în perioada de vârf de sezon, recomandarea mea este să folosiţi cu maximă încredere Booking.com, Tripadvisor.com şi puteţi arunca un ochi şi pe Tourneo.ro. Dacă nu apar pe aceste site-uri, aveţi de-a face cu un hotel dubios, care fie nu îşi plăteşte partenerii, fie crede că poate supravieţui fără ei, deci are un management defectuos care merge pe tunuri.

Şi la final, bonus un clopoţel de hotel să nu mai vuiască în voi nevoia de a-l atinge pe ăla din recepţie, când vă faceţi check-inul. Nici nu ştiţi câtă carne primiţi.

foto Hotel Review Word Cloud as a Concept via shutterstock

Cum e cu review-urile de hotel
Etichetat pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *