Timișoara mi-este tare dragă, cred că datorită poveștilor legate de Banat pe care mi le-a spus bunicul în copilărie. Este simplu, când ai un bunic născut în Banat, care te-a învățat cu vorba bănățeană și te-a dus de mică la Ruga Bănățeană de la Muzeul Satului nu se poate să nu ți se strângă un pic inima când auzi de Timișoara. Și toate acestea în ciuda faptului că Bunicu’ a fost crescut în Orșova, care acum face parte din județul Mehedinți, care știm că este un județ de olteni și toți au năpădit fruncea!

Cum să refuz ocazia de a revedea orașul despre care am auzit atâtea în copilărie?

Nu o refuz, mai ales că odată cu această ocazie se lansează și PrinBanat, frățiorul lui PrinTransilvania pe care îl vedeți tronând imediat sub header.

Și iată-mă, cum de dorul Timișoarei, urc pentru prima dată într-un vagon de dormit și diseară plec spre Banat.

Ce voi învăța și experimenta, rămâne să povestesc aici pe blog, probabil fără diacritice – tableta știe și nu prea cum e limba română.

Până atunci vă las niște detalii.

Acest proiect este realizat de PRbeta Agency în colaborare cu Prin Banat.

Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Fornetti, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană

Parteneri de mobilitate: Autonom-Rent-A-Car

Parteneri: Farmec, Hotel Timişoara şi Restaurant Sabres

Parteneri media: 24-FUN, Ctrl-D

Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece

Timișoara Brands Tour, iată-mă!
Etichetat pe:

2 gânduri despre „Timișoara Brands Tour, iată-mă!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *