Luna trecută, un băiat foarte iubit din Baia Mare (are vreo 9000 de followers pe Facebook) a mers cu jalba-n proțap la Lidl pe pagină. Cerând puțină discreție.
Lidl România a prins ocazia de coadă și ne-a oferit un exemplu de realtime marketing încropind o aplicație care să le dea utilizatorilor posibilitatea de a scăpa de rușinea de a-și lua prezervative, că poate nu vrem să știe tăți că ne sexăm.
Sursa: Aplicatie de Facebook: Lidl – Mondos … de la IQads
Ca orice șocâte de calculator, m-am uitat în stânga și-n dreapta, să fiu sigură că nu mă vede nimeni și am dat repede click să văd ce știe să facă aplicația. Am completat toate câmpurile și după aceea mi-am văzut de viața mea de șocâte, de care? de calculator până astăzi când a venit curierul cu Mondos.
Carevasăzică, discreție mare, monșer. Numai io și curierul de la Urgent știm!
Play Music - Asculta muzica online
si curierul ce a zis?
Si mai ales, cum erai imbracata cand ai deschis usa?