Păi, în primul rând Star Wars face deja parte din cultura pop. În România a fost recunoscut ca un element important când a apărut reclama la Altex. Deja văzusem prin cinematografe Star Wars și era normal să pricepem și reclama. Plus, că aveam deja desene animate, jocuri, mai dădusem nițel cu nasul de internet și avusesem și casetele dublate de Irina Margareta Nistor

Acum, că sunt mulți copii care se declară „fani de mici”, păi ei sunt mici, deci e posibil să fie fani. Și nu trebuie să știi tot universul cap-coadă ca să declari că îți place ceva. Eu una nu știam acum doi ani cine e Qui-Gon Jin, dar na că am aflat. Și îmi tot zic că voi urmări toată seria, așa cum trebuie, dar nu am reușit până acum.

Plus că e normal ca Disney să pompeze în marketingul pentru Star Wars, că au dat 4 miliarde de dolari pe Lucas Film și sunt o companie, nu un oenge să facă lucrurile pe gratis, iar Star Wars a fost un fenomen cultural din 1977 de când a apărut, deci mulgi vaca, dacă dă lapte bun.

Îi înțeleg și pe puriști că li se pare dureros să vadă cum obiectul admirației lor este târnosit de marketeri în numele preacinstitului dolar, dar și ei ar trebui să nu uite că fără dolari nu ar fi existat el, obiectul, carevasăzică. Așadar, să ne pregătim de un mediu online plin de stormtroopers, light-sabers și Darth Vaderi, plus robotul ăla Sphero BB-8, care nu face nimic, doar se plimbă și costă o căruță de bani.

La final, dacă aveți un copil și îi luați cadou jucăria aia, gândiți-vă că la un moment dat, s-ar putea să o călcați la 3 dimineața pe drumul spre bucătărie, pentru că sigur se va plictisi de ea și o va lăsa pe hol.

De ce să nu fim deranjați de „fanii” Star Wars
Etichetat pe:    

3 gânduri despre „De ce să nu fim deranjați de „fanii” Star Wars

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *