RTM – Real-time marketing is marketing performed „on-the-fly” to determine an appropriate or optimal approach to a particular customer at a particular time and place. Sursa

În anii trecuți se tot batea moneda real time marketingului la conferințe, doar că nu știu de ce la noi în țară, chestia asta a fost tradusă prin trimiterea de cadouri unor KOLs care se plângeau prin social media.

Până azi, dacă m-ar fi întrebat cineva de o campanie de real time marketing care să se adreseze publicului larg și care să aiba rădăcini în prezent, ancorate contextului, singura care îmi venea în minte era campania Rexona și RATB.

Azi am văzut o nouă campanie KFC care este ancorată în prezent și care poate fi considerată un exemplu de real time marketing. Bine, veți spune că au copt-o de anul trecut și o vor putea scoate de la naftalină și anul viitor, dar adevărul este că și pentru RTM îți faci o strategie și ai pregătite niște răspunsuri din timp.

Lecții pe tavă este exact ce le trebuie tinerilor care au ratat bacalaureatul din iulie și speră să-l prindă măcar pe cel din toamnă. Nu contează că „lecțiile” sunt făcute de Marioara Badea, important este că vine în ajutorul consumatorilor.

Pentru asta, GG KFC!

Lecții pe tavă de la KFC, un RTM cum trebuie
Etichetat pe:    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *