În continuare, Webstock este cel mai bun prilej pentru a face networking. Am reîntâlnit persoane pe care nu le-am mai văzut de anul trecut, de la Webstock 14.

  • Așa cum spunea și Manafu, această ediție a Webstockului a fost cea mai mare, cu cei mai mulți participanți și cu cele mai multe parteneriate.
  • Foarte mulți sponsori au fost prezenți la această ediție, ba chiar am făcut un tur al activărilor și le-am testat pe toate. Majoritatea îi invitau pe participanți să își facă selfieuri sau să se fotografieze și să posteze pe rețele folosind hashtagurile proprii. Ce am văzut eu pe acolo? Gerovital, Bitdefender, Enel, HP, Staropramen, McDonald’s, McVitie’s, Intel, Coca-Cola, Raiffeisen Bank și LG.Cu greu am recunoscut fețe din marea de participanți, abia mă puteam orienta să văd o privire cunoscută.
  • Mă miră că lumea se plânge că unele prezentări sunt aceleași de ani de zile, dar uităm să luăm în calcul numărul mare de oameni noi care vin pentru prima dată la o asemenea conferință și care aud pentru prima dată chestii pe care noi poate le știm de ani de zile.
  • Mă amuză și cum s-au bosumflat unii că Personalitatea Anului este Zmenta, dar nu e nimic special în asta. Vloggerii sunt o forță în acest moment și trebuie să recunoaștem chiar dacă unii nu înțeleg perfect fenomenul. Sunt blogerii de acum 8 ani. E destul de ușor de înțeles, întoteauna imaginile au fost mai ușor de urmărit decât textul. De aceea abecedarul era plin de poze.

Alex a punctat bine.

Webstock 2015
Etichetat pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *