Având în vedere că acum îmi iau fiara la birou în fiecare zi, există momente când trebuie să ajungem la evenimente, sau la veterinar sau acasă repede și atunci chemăm fie Uber, fie Taxify. Anul trecut îi întrebam pe cei de la Uber ce fac în situația în care am Canishu cu mine și răspunsul primit nu mi-a plăcut maxim, dar îl respect cu strictețe. Când aveți câinele cu voi, sunați șoferul și îi spuneți că aveți câinele cu voi, rămâne la alegerea sa dacă vă ia sau nu.

raspuns_uber_1

raspuns_uber_2

De când a apărut Taxify în România, am circulat și cu acesta când nu găseam Ubere libere și am aplicat aceeași strategie. Făcut comanda, sunat șofer, întrebat dacă mă ia cu Canish cu tot.

Azi, pentru că voiam să aflu politica exactă a celor de la Taxify, le-am trimis mesaj în aplicație și am primit răspunsul instantaneu.

raspuns_taxify

Spre exemplu, aseară am chemat un Uber, l-am sunat să îi spun că am Canishu cu mine, a zis ok și apoi a anulat comanda ca să mă umplu eu de draci. Și să caut altul. Care era și el cățelar cu 1 Akita American, 2 Malinois de o lună jumătate și un pekinez de 9 ani. Am schimbat opinii cățelești tot drumul spre casă.

Politica Uber și Taxify în privința animalelor de companie
Etichetat pe:        

Un gând despre „Politica Uber și Taxify în privința animalelor de companie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *